Tequila in my life, NOT!

Jaaaaa, igår så blev det som sagt fest. Och Johanna Lundberg har kommit fram till att hon inte ska festa nå mer på ett bra tag. På ett väldigt bra tag hoppas jag. Ehm, jaa. vad ska man säga. Det var väldigt kul igår, av det jag minns i alla fall ^^ haha.
Jag sa hela tiden igår och har skrivit de överallt idag men jag säger det en gång till här så alla ser, förlåt för att jag var jobbig igår ! Hoppas att jag inte förstörde allt för mycket :) Jag som hatar lipsillar åså blev jag en själv, lyckat! haha.

Här är några av de få bilder som blev tagna igår i alla fall. Det blev så att vi var hos mig ett tag först och sen for vi till SabbeP. Sen kom till och med Robban och hans kompisar till luleå, de va nice!


Och nej, jag är inte full på dom där bilderna ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0