Jag intervjuar Sofia :)

Katt eller Fisk? Katt
(vin) rött eller vitt ? Vitt
Mördare eller bli mördad? Bli mördad!
(sorts killar) Bonde eller fancy ? Bonde!    (Johanna håller med)
Prutt eller rap ? Rap
Chewbacca eller Fred Flinta ? Fred Flinta


Vem står dig närmast? Johanna.L, Johanna.M, Elina, Carro Dahlberg.
Är du kär just nu? jo. Eller... Olyckligt kär.
Vad får dig att falla för en kille ? De ska vara snälla, omtänksamma, Charmiga,vara sig själv. Hela tiden!
Hur ska din drömkille se ut ? Brunt hår och bruna ögon. Mellan musklig, oskäggig haha!
När grät du sist? I lördags.
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Jo.
Gillar du Jokkmokk? Har man vidselare med sig dit så är det bra. Annars så duger det väl...
Vad skulle du göra om du helt plötsligt skulle vakna upp som en kanin? Jag skulle skrika, fast det kanske inte går när man är kanin ;S
Är du bra på att laga mat? Jojje har bevisat att jag inte ens kan koka makaroner, så nej.
Gillar du nutella på rostmackor? Jepp.
När tappade du oskulden? Jag var nog 15 tror jag.
Hur många har du varit tillsammans med? 4 stycker ungefär.
Din favorit låt? fall for you- secondhand serenade






Sofia har färgat håret på mig och nu är det dags för sköljning ;) hejs ♥

Sofia intervjuar mig HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0