Outsiders

Det är säkert ingen som har missat att det är Outsiders imorgon? om ni inte har sett de på reklamen så kan ni se en liten snutt HÄR.
Maja som är med i programmet ikväll är i alla fall en tjej som är rädd för tjocka människor. Jag kan som inte fatta hur man kan vara det egentligen. Eller jaa, det är ju klart. Har man en fobi så har man. Själv har jag ju ormfobi, men dom är ju betydligt mycket äckligare än tjocka människor.
Min familj brukar lägga plast ormar i min säng eller slänga dom på mig bara för att dom vet att jag är så himla rädd för dom. Och enlig min familj så ska det visst hjälpa mot fobin om man är mycket uti ormliknande saker. A , ni fattar säkert! ;)

Så om jag var Majas familj så skulle jag klä ut mig till en liten knubbis och jaga henne.
Mohahah!


Kommentarer
Postat av: madeleine

haha;)

ja det ärom:o

2010-01-31 @ 19:52:14
URL: http://madeleinevarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0