Nyår! :)

Nyår firades i storforsen men massa fräna kompisar och gammel folket :) Jag tordes inte ta med mig kameran så det blev inga bilder från forsen men från förfesten i fin garaget däremot :)




Före allt :


Efter allt då man är nybadad med rufsigt hår och smink i hela fejset.
Men ja är int bitter! haha




Jaa , jag fick se smällare smällas från johans bakficka, se Sofia snöras ner i polen med kläderna på, dansa med typ allt och alla ^^ haha, bada i en jacuzzi med typ 20 killar som var näck, skratta som jag aldrig gjort förr :) så jag är helt klart jävligt nöjd över kvällen!


Kvällen härligaste kommentar:
-Har du bytt om ?
-Japp :)
-Fan va snygg du blev!


Kommentarer
Postat av: sofia

Det var riktigt roligt att få vara med dig på nyår. det måste vi göra om!:) men kanske inte på nyår för det är ju länge kvar tills då.. men huvva johanna vilken bild du har lakt upp på dig ooch mig när vi hade kommut hem elr nå! ;p haha pussar<3<3

2010-01-07 @ 20:08:56
URL: http://sofiastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0