Julafton

Yeeeyeee, jag är så bra på att uppdatera. I know :) Men de är min blogg så fukk jo. Nämen här kommer några bilder från julafton :)

Någon bild som moa tog med min väldigt kassa kamera. ( det är inte jag på bilden, det är Chewbacca)


Sigge, med sin fräna utstyrsel :)


Alla julklappar. Och det är första gången på länge som jag får en av de största paketen = En lycklig johanna ;)


I år var Gragge Jultomte. Oftast om man är tomte och ska ge bort en julklapp som är till sig själv så brukar man säga: Oj jaha men vem är denna personen ?
och då brukar alla andra svara: Han verkar inte vara här , han kanske är på toa. Eller nått liknande ;)

Men iår blev det Adam style.
Tomten(Adam): *läser på paketet* God Jul Adam önskar Mamma.
Alla : Hmmm , jaa, ??, hmm,eeh.
Tomten: Ja då säger jag . WHO THE FUCK IS ADAM ? 

Jag vet inte varför jag tyckte att det var så himla kul. Men fy fan vad jag skrattade :P
Och sen drog han till Bahamas eller nått liknande.





King fick ett mega ben i julklapp, han var nog gode lycklig ;)



Det var min julafton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0