FAN FAN FAN FAN

Nog vet jag att helgen som var inte var någon vidare tur helg för min del men måste oturen fortsätta under veckan också ?... Tydligen.

bläbläblääää, jag vill bara köpa en blöja, godis (speciellt nutella), krypa ner under ett dun täcke och stanna där. Kanske inte förevigt men ett tag iaf.
Bara att gå omkring i lägenheten i en alldeles förstor t-shirt och morgon toffler en hel dag hade varit en dröm. Sen hade det varit perfekt om det fanns någonting som kunde stanna alla tankar som är och studsar omkring i min tankeballong. Snacka skönt det hade varit, att inte måste bry sig om någonting alls. Inte ens sig själv :)


Åså ett fint avslut på det hela

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0