Lite att göra , jajjemen

Det här är en sov säck som är speciellt gjord till en hemlös.
Det är ett tält, en jacka och en sovsäck i en, alltså en jackpack.
Och den fungerar såhär :

Instruction Panel 530x349 JakPak   Sovsäck för uteliggare

Och ser ut såhär :

3306 JakPak   Sovsäck för uteliggare

Jag tyckte att det var en så rolig idé ;) haha.


Sen hittade jag en till rolig sovsäck som hemsidan beskrev såhär:
Utan tvekan en av de häftigaste prylarna vi sett hittils, en sovsäck  
som ser precis ut som en björndräkt. Förhoppningsvis kan den rädda
dig från björnattacker om du sover i skogen, eller roa dina kompisar på någon festival.

Men jag tvivlar ju på att man blir räddad från björn attacker med den där!  haha

95934 530x509 Väldigt Annorlunda Sovsäck
Den ser då jätte mysig ut ;)


Man kan tro att det här är en helt vanlig penna men det är det inte serru!
Den ser ut som en helt vanlig kulspetspenna men har en dold
lins som spelar in filmer med 30 bilder per sekund i 640 x 480 upplösning
och den får med ljudet också! Haha , jag skulle kunna ha jätte kul med en sån där.
De är nästan så att jag börjar smida lite planer ^^

b52c72d0aceda47e795e495f41618783 Spionpenna


En sån här grej skulle jag vilja ha så jag slapp anstränga mig så mycket när jag
har varit och handlat.
Och vad är det här för grej då?
ja , det är ett par robotben som man kan gå med i svår terräng med 100kg i packning.
Den här grejen kallas dessutom för HULC, väldigt passande namn ;)
Nu ska dom här användas i armén men vafan, bära matvaror är också jobbigt!



Hittade allt HÄR

Kommentarer
Postat av: sofie

haha jag vill ha sovsäcken! Fyfan vad ball :D

2010-02-01 @ 23:27:01
URL: http://kallpizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0