Man kan ändra sig ibland

Hade bara en deppig dag då det kändes som att jag aldrig ville blogga igen. Men nu fick jag plötsligt lust igen :P haha. Under min inte bloggaperiod så hann mina täckisar bli klara men jag vart inte nöjd med dom för att de blev lite för korta. Och för korta snowboard täckisar är inte snyggt! Jag tror att jag ska fusk förlänga dom på något sätt men jag har bara inte kommit på hur än :) Jaa , jag har ju också hunnit köpa ett par skor som jag inte tänker lägga in någon bild på för jag tror inte att mamma kommer gilla dem ;D haha. De är lite synd att hon smyger in och läser ibland ;) Jag har ju varit i Njavve också, men det orkar jag inte berätta om nu. Sen har jag fått jävligt ont i ryggen också...

Nu ska jag förklara för er vilken smärta jag har.
Nummer 1 är en trigger punkt (tror jag det heter) som gör att det strålar smärta dit alla de svarta sträcken är.
nummer 2 är yttligare en triggerpunkt som också strålar smärta dit alla de svarta sträcken är.
nummer 3 är också en trigger punkt, den strålar inte bara där de svarta sträcken är utan den gör att det gör ont på alla de där ställena när jag andas djupa andetag.
Och när jag rör på min arm så gör det ont där de markerade röda är :)
Så tro mig, jag har ont!

Som massören sa när jag var där :
- Inte konstigt att du har ont, det är ju överallt! Hela dig högra sida av ryggen är ju svullen.


 


Kommentarer
Postat av: sofia

duktig flicka som börjat blogg lite igen!:)

2010-01-14 @ 20:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0