Woawooah

Jag hade ingen lust att lägga in alla bilder här för att det är så många. Sååå, då tänkte jag att jag kunde göra ett litet bildspel och sen kom jag på : aah , jag kan ju ha musik till :D och sen blev det som det blev haha . Kan ju säga att jag inte hade så jätte mkt att göra ;)
Fredagen var det iaf kalas, det var gode mkt folk och sådär så det var riktigt trevligt :) Lördagen bestod av mjölkchoklad, godis, pizza och en hel del powernappin'. Det var också väldigt trevligt! Sen på morgonen så tog vi an den långa bussfärden till luleå igen, 3 timmar ... Suck!




Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha jag ´har två saker att säga:

1. Jag är med på typ VARENDA bild ;)

2. Det känns mer som att det här var en minnesvideo till mig, än en partyvideo från helgen haha. Jag vill inte vara död! ;D

2009-09-27 @ 21:24:48
URL: http://sabina-persson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0