Min sorts humor :D

Nu måste jag berätta en rolig sak , eller jag tyckte då att det var kul ;)

Vi hade Matte för första gången det här året i dag och som vanligt så börjar läraren alltid med uppropet
- Är Malin Nilsson här?
-.. jaa
- Sabina Persson?
-.. jaadå
- Lisa Andersson?
-.. jajjemen

Och så vidare... Sen säger han . Och lyssna nu noga!
- Finns det någon Marijuana här?
Alla är helt tysta förutom då jag och Anna som håller på att döö av skratt!
- Ingen Marijuana???
Sen säger han bara nehepp och fortsätter med uppropningen. Jag hade sån stor lust att bara kläcka ur mig någon Lejd mening som:
- Nä jag har ingen Marijuana men om du är intresserad så har jag lite kokain ?? ;);)



Jag hoppas att den här tjejen inte hette Marijuana utan att hon hette kanske mariuanna eller nått, för annars tycker jag lite synd om henne . Eller hennes föräldrar kanske var höga när dom döpte henne ;) haha

Kommentarer
Postat av: emeeliiee:)]

Timmy får då fan lov att skaffa det han hett bort !! Inte arg på dig gumman, men helvetes sur på cp bögen som tar andras grejer :(

2009-09-01 @ 21:13:30
Postat av: Anonym

haha, det där var så roligt ;D

2009-09-02 @ 19:10:19
URL: http://noomie.blogspot.com
Postat av: Noomie igen

men bäst var då ändå "nu ska jag ta ett kort på er" haha

2009-09-02 @ 19:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0