Haha , har alltid lika tur ;)

Min pappa är för tillfället inneboende hos mig för att han har fått något jobb här i Lule. Så då slipper han pendla från vidsel. Det är ju inte alltid så kul. Men iaf så skulle jag läsa ut en bok i svenskan till imorgon och pappa har sett på tv, lyssnat på musik och grejja. Då är de ju inte så lätt att som komma in i boken när man både hör sin röst inne i skallen och musiken. Det var ännu värre när det till och med var 2½ man på tv, det är det bästa programmet som finns!! och jag kunde ju inte se det för att jag var tvungen att läsa ut det as tråkiga boken. Seriöst , den handlade om en kille som förvandlades till ett kryp...

Men för att komma fram till saken så somnade då pappa framför tv:n och börjar att snarka, å då menar jag inte lite heller! Man skulle kunna tro att en tsunami var på G ^^ haha. Jag försökte väcka honom lite diskret med att ringa till hans telefon så att han skulle reagera på det . Men tror ni att han gjorde det ?... Nepp... Sen gick jag och banka lite extra högt i skåpen och dörrar. Men det funkade inte heller... Jag törs inte väcka folk med att nypa för näsan och ruska om dom och sånt, haha.
Efter ett tag så ger jag upp mitt diskreta väcknings försök. Och då ser jag pappas ostbågepåse på bordet och tänkte liksom att jag kunde smaka lite liksom när han lika så sover liksom så då märker han inte det liksom (A) hehe.

TROR NI INTE ATT HAN VAKNAR JUST DÅ I DEN SEKUNDEN SOM JAG SKA PROPPA I MIG EN NÄVE OSTBÅGAR!!?!?!

min vanliga tur...


Kommentarer
Postat av: T E R E S E

hahaha det låter då som dej ;D;D

2009-09-15 @ 18:44:43
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0