Kan inte john blund komma och hälsa på mig snart?

Man kanske skulle ha gått och lagt sig. Jag känner att mina ögon börjar svika mig... Men går jag och tvättar bort sminket och borstar tänderna så kommer jag bara bli jätte pigg igen och gör jag inte det så känner jag mig bara jätte growse!

jag satt för någon dag sedan och kikade på några gamla bilder. Det är sjukt hur man förändras i utseende och så.



Här spelar man gitarr :) Jag kan ju säga att jag verkligen inte kommer in i dom där byxorna nu. Gick ju som sagt upp några kilon när jag flyttade till lule, haha. Det är jag då glad för! :)



Emelie för nått år sen :)





Tessan när hon var blond :)



Alle på trampisen :) Sånna här gånger då man verkligen inte brydde sig om hur man såg ut. Det var kul! :D



Alle och Emelie :) Alle ser ut som en liten lillskit, min lilla lillskit som har blivit stor :D haha. det var länge sen hon hade så kort hår ;) nu har det växt som ogräs och är modell :) hihi Emelie också!:)



Den här bilden är från förra året, de ser inte alls ut som jag. Jag ser ut som en fjortis!



Den här bilden är typ 1 år gammal. Nog har man förändrats lite sen då också ;P



Det här var också för ganska exakt ett år sen. Noomie är blond och Sabina har raklugg. Amanda är lika söt som alltid ;D

Kommentarer
Postat av: T E R E S E

hahaha kunde du inte ha hittat någon finare bild än den från lägerskolan? ;D

2009-09-14 @ 18:29:48
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0