Knäpp eller vad ?

Är det bara jag som kommer på fula saker hela tiden ??

* Jag sitter och fantiserar om att det borde finnas en palt fontän på skolan så att det kommer paltar och flyter förbi som man bara kan fiska upp och börja äta :)

* Jag Funderade en gång på vem det var som hade kommit på att just hjärtat är ett romantiskt organ och varför inte typ lungan eller lever är det. Istället för : Mitt hjärta slår för dig! så blir det: min lever lever för dig! eller: min lunga andas för dig! Och vem det är som har kommit på att hjärtat ska se ut så ---> ♥ . Det är ju faktiskt bara en klump...^^ haha.

*(Det har faktiskt bara hänt en gång) Jag sprang omkring på stan med en litenliten softairgun och trodde typ att jag var med i Cs:
- It's clear, it's clear. GOGOGO!
och siktade på bilar som körde förbi och trodde att dom typ var stridvagnar eller nå, haha! och jag kanske råkade avfyra ett skott på en Kille , fast det tog knappt i honom så det gör ingenting (A) hihi.

*När jag sover så ser det ut som att jag ligger och ber.

* jag byter ut den här pizza grejjen mot ngt annat för det stämde visst inte ... :P Någon annan än jag som brukar äta äpplen med colasås på? eller rostade mackor med oboy? skratta som långben ? klämma sig i bussdörren? he powerking i hockey pulver? bli överkörd av en fyrhjuling? magplask från 3m höjd? lyckas vara i 3 olika världar på en och samma gång? komma till skolan jätte tidigt och märka att man egentligen haft sovmorgon bara för att man har trott att det har varit en helt annan dag ? lyckas sätta sig på en macka med skinkost på? (det lyckades jag med för 30 sekunder sen, haahahaha)

 
* Jag var hos Sabina en kväll efter att vi hade varit och tränat och då vart vi sugna på pizza så då blev det att ta en titt på hemsidan pizza.nu Jag vet hur hemskt det låter att äta en pizza dirr efter att man har tränat men det gjorde vi i alla fall :) Hon bor på 5e våningen och dörren till lägenhetshuset var låst så dom skulle ringa när dom kom med pizzan. När dom väl ringde så skulle vi vara lite snabba och springa ner för trappen och sen ta hissen upp. Men jag då , så smart som jag var, tryckte på knappen till hissen så att den for upp till våning 5 innan vi ens hade hämtat pizzan. Men det var ju meningen att jag skulle trycka på hissen när jag var där nere så att den kom ner så vi snabbt skulle ta oss upp så inte pizzan hann kallna... ååååh.

Jag skulle kunna forsätta och skriva om ännu fler saker, men det finns så många och jag orkar verkligen inte skriva alla. haha.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Hahah du har faktiskt gjort många fula saker! En viss sak som JAG skämde grymt mycket över :P haha Men det var faktiskt jag som sa att vi skulle sätta håret bakom öronen på matstället! Och noomie var också med! :P haha försök inte sno berömmelsen från mig ;)

2009-09-07 @ 23:43:04
URL: http://sabina-persson.blogspot.com
Postat av: Anonym

hahahah xD hon är mer olydig än jag! ;) snygg bild förresten ;)

2009-09-08 @ 11:43:27
Postat av: emeeliiee:)]

Haha gode gullat! :D kommer du hem till helgen ? :D

2009-09-08 @ 15:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0