Trevlig kweel ;)

kom just hem efter att ha varit och "luffat" med Amanda ;) Vi hoppade bara på en buss, sen kom vi på att vi kunde fara och hälsa på Anna eftersom att bussen gick åt det hållet ;) Så vi hamnade framför hennes hus, bara framför huset eftersom att vi inte vågade gå in, så då stod vi där och såg ut som några gangsters som planerade ett inbrott typ ;) haha. Men efter en stund så kom Anna och hennes papi med bilen så då vågade vi komma in ^^... typ SURPRISE! hehe. Hela kvällen bestod av massa skrattande, är det ens möjligt att inte skratta när man är med Amanda och Anna? :)


Jag har märkt att jag skrattar som en gris! :P



Jag hade ingen passande bild till det här inlägget så det fick bli en bild på min bror, men det funkar väl det också? :D haha

och när jag lika gärna håller på att lägga in sånna här fina bilder så kommer det en på min lillkusse;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ont i magen nu! Det är nästan att man kan börja skymta lite nya magrutor haha

2009-09-17 @ 00:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0