Synd att jag inte har mjölk... Nu kan jag ju inte göra oboy!


En av sakerna jag köpte när jag och Sabbe var ute och shoppa, min t-shirt alltså ;) jag brukar alltid köpa med massa paljetter och grejjer men nu blev det bara en enkel jätteskön t-shirt :) Jag köpte ett linne och en tröjja också men dom lägger jag in bilder på sen för jag orkar inte nu. Råkar jag rycka ut internet sladden igen så blir jag galeen! Fast det här inlägget kan man inte ens jämföra med det andra jag hade skrivit. Det var jätte långt och jätte djupt . aja , Shit happens! ;P



Jag måste bara fråga, tror folk att man är värsta gangstern om man har en bandana på huvvet?
Jag använder den när jag har en 'bad hair day' och jag menar , jag kan ju inte gå omkring med den på skallen om folk ser mig som en GangsterSomSlårNerEnOmManTittarLitePåDem tjej :P huvvah , för de är jag ju verkligen  inte! ;)

Go' å gla' kex choklaa' :)


Kommentarer
Postat av: emeeliiee:)]

Du e så snell ! snell hest :P Men jag tror faktiskt att vissa upplever att folk med en bandanas på huvvet e en gangster :O jag mena alla " gangsters" Har ju sånna :( eller de flesta i alf :D

2009-09-10 @ 17:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0