Gris gris

Wohoo , jag känner mig jätteglad! jag har just haft besöks rekord, fast jag ska inte säga hur många det är för då tänker många säkert : Woow coolt ens?...
eller nått sånt , men för mig är de då mkt ;)
aja på tal om annat så har jag ju varit hemma från skolan idag så jag har knogat på med att göra om bloggen åså, blev ganska förvånad över att jag lyckades få den så fin ;) haha.

men nu ska jag hoppa in i duschen innan alla i den här byggnaden måste utrymma sina lägenheter på grund av den nya influensan. Jag kallar den Grisinfluensan, symtomen är = Sur Svettlukt och hår som klibbar fast i skallen pga flott. Alltså man är helt enkelt grisig!

Haha , mysig information! ... eller?

Heeiidå ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, äntligen! :D Känns onödigt att stoppa in fejkhår då det bara nöter ^^

2009-09-24 @ 22:13:34
URL: http://liksomelin.blogg.se/
Postat av: idah

haha illa du ;)

2009-09-24 @ 22:26:23
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0