Check this out!

Jag kollade igenom min garderob och hittade den här lilla saken. Jag hade nästan glömt bort den faktiskt ;P haha. Blev lite förvånad över att jag fortfarande kunde ha den. Det var ju trots allt i 9an som jag använde den sist. Det märks att mina sy skills har blivit bättre, eller jag märker det iallafall :) Ifall jag hade sytt den där klänningen nu så hade jag inte fått godkänt kan jag ju säga , ni ser ju själva hur snett dragkedjan sitter och hur ojämt det är just där ;) haha. Aja , annars så är den nog bland de finaste jag har sytt ;)






Min vovvsing ville också vara med. Sigge , du är så ful! haha nä jag skojja bara, du är vacker :)
synd att du har Adhd och inte är speciellt smart, men jag tycker om  dig iaf ;D haha . puss på dä!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0