Wihoo :) En mobiiil!

Nu Jävlar har jag och Mammsen varit och inndlat en mobil åt mig :) WOHO . Nu kan vi snacka om en glad Johanna! Det är något med mig och mobil affärer, det börjar alltid pipa om något! Förra gången jag var med Alexandra när hon skulle skaffa en mobil så började det pipa i hela affären för att jag alltid måste pillra på allt, speciellt iphones för att dom alltid är påslagna (A) , hihi . Och gissa vad som hände nu idag när jag pillrade på en iphone?...(Inte på samma affär)
Japp , Det började pipai hela affären en gång till! Sen när vi skulle gå ut från affären. Gissa vad som hände då? Japp det började pipa EN gång till. Me den gången var det inte jag, det var min käre mor och hennes mini noppare som hon hade köpt. Det måste gå i släkten det där med att få saker att pipa (A) haha
Nu väntar jag plågsamt efter att min mobil ska ladda klart så att jag kan börja knappra på den på riktigt!;)


Jag blev så distraherad av allt pipande så jag helt glömde bort att jag skulle bjuda ut killen som jobbade där på en Date ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0