Pissa på katten

Gokväll kissrumpor!
Jag måste få säga något som stör mig väldigt mycket, det är säkert många som inte håller med mig MEN, here it comes...
Jag fattar inte grejjen med att killar ska använda sjalar och sånt! Jag menar , vart tog manligheten vägen? Ska dom börja använda högklackat nu också? Det lär ju passa till all gayvalla dom har i håret! Inte konstigt att många tjejer är singel, vi vill väl inte va tsm med en kille som ser ut som en tjej med en stor vaxklump i håret ?!  Okej , alla måste få ha sin egen stil. Men snälla, hoppas sjal perioden tar slut illa kvickt!

Sjalar, gayvalla, super tighta jeans. Vad kommer här näst ?... kjolar?!



Snart ser dom väl ut såhär också? skulle ju inte fövåna mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0