KEXKEXKEX

Nu har jag fått avreagera mig lite :) Det var nog första gången jag har skrivit ett inlägg utan några smileysar, haha.
Imorgon är det klassfest på malmudden , dra med alla ni känner och kom dit! haha nej jag skojas bara , ni får inte ! Nänänänänäänää. hoho. Jag vet , det där var inte kul ens men aaah, Jag har tråkigt och eftersom att jag tog en powernap tidigare ídag så kan jag inte sova nu... Det är nästan värre än att få ett kinderägg utan leksak.



Jag känner mig faktiskt riktigt peppad för morgon dagen, dels för att jag inte har någon lektion och kan sova hur länge jag vill och att det ska bli spännande att se vad det blir för sorts klassfest. Ni fattar nog inte vad jag menar med det och jag orkar inte heller förklara , Hejs! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

I think i understand ..

2009-10-02 @ 00:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0