Jag är inte helt värdelös ändå :)

Jag har lyckats klippa min moster under lovet och det blev faktiskt riktigt fint :)


Tro inte att jag har klippt kortare på höger sida och låtit det vara längre framtill på vänster sida omedvetet. Det ska faktiskt vara så för de va så hon ville ha det ;)

Om ni har lust att klippa någon , gör som jag :
Säg först att ni har klippt jätte många och att dom blev jätte nöjda och tyckte det blev jättefint osv.
SEN , när dom som ni ska klippa har fått erat förtroende och låter er klippa så säger ni ( efter att ha klippt halva frisyren):
- Jag skoja bara jag har inte klippt så många förut men nu när jag redan har börjat klippa så måste jag ju klippa klart ^^ HEHEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0