Dagens goda gärning

Jaa , idag har jag varit extra snelll ;)
Under den svin jobbiga orienteringen så hittade jag en mobil. Och vad gjorde jag då?? Jo jag hittade ägaren och lämnade tillbaka den! Haha , jag är så stolt över att jag inte snodde den , för är det någon som verkligen behöver en ny mobil så är det jag.



Japp , det här är min skönhet :) Fast jag vet inte om den ser bättre ut nu än på bilden, den har i för sig tappat fler knappar men jag har också tejpat den med svart eltejp så från väldigt långt håll så ser den nästan ny ut :D
Jag har tappat joysticken och dom blåa knapparna runt om och som ni ser på bilden så är 1an också borta. Å 3an och 6an funkar inte :/ Testa skriva ett sms utan att använda 1,3 och 6an, svåårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0