Tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu

Mamma sa att jag bara får spola i toaletten en gång ute på mitt rum. Alltså får jag bara kissa en gång från klockan 10 ikväll till klockan 9 imorgon på morgonen. Men hur ska det gå till ? Det känns som att jag är på en öde ö och håller på att svälta ihjäl, jag får bara EN chans på mig att överleva och måste då döda min kompis för att få mat. Exakt samma sak !

1. Jag måste vänta tills jag inte kan hålla mig längre
2. Båda två surnar och luktar skunk om jag inte tar bort det. Alltså sumpar min enda chans
3. De smakar illa! haha

men nu ska jag bege mig mot min öde ö, även kallad garage ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Laddade ner från adobe. se :)

2009-11-05 @ 22:59:49
URL: http://liksomelin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Omdöpt from. nu till Statarlängan, själv bor man i Residenset;) Kram från Kära Mor

Hoppas det löste sig;)

2009-11-06 @ 09:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0