Så går det när man ringer till mig mitt i natten

Jag: ......hallå *skabbig röst*
Någon: HEJSAN! (Superglad) Du har vunnit ett par boxer trosor!
Jag : .......eh vaa?..
Någon: Jajjemen, om du säger vilken storlek så skickar vi dem till dig. De finns i xsmall, small, medium, large och xlarge?
Jag: ...ZzZzZzZzZzZzz...
Någon: Hallå?
Jag: ..zZz. Vaa, vad sa du?
Någon: Vilken storlek vill du ha?
Jag: Ehmm... ZZzZzz... small (pratade typ i sömnen)
Någon: Vad bra, blablablablabla (hörde inte så mycket av vad han sa)
Jag: Men du , du har nog ringt fel... zZzZzzz
Någon: Nä, blablablablabla
Sen lägger jag på mitt i meningen

Det roliga var att jag sov halva samtalet och pratade i sömnen ibland! haha. Jag fick typ minnesluckor, det var lite kul !:P Hade det inte varit mitt i natten så hade jag nog trott att jag hade vunnit för han lät verkligen som en riktig försäljare ;) haha

Det här var ett tag sen men Sofia ringde kring 4 imorse och jag kom inte ihåg ett ord jag sa. Måste ha pratat i sömnen då också , haha. Men i alla fall så påminde det mig om samtalet med tros-gubben :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0