Love it!

Jag hade min vita jacka på mig idag på skolan. Jag var jätte rädd att jag skulle spilla nått på den i matsalen och att den skulle bli svart av väskan. När jag satt på bussen på väg hem så tänkte jag bara : fan va bra jag är, jag har inte lyckats smutsa ner den på hela dagen :)
sen när jag kliver av bussen och börjar gå till lägenheten så lyckas jag gå på en jätte halkig lerfläkt. och DÅ... Halkar jag så jag ramlar pladask på ryggen! Haha , nä de gjorde jag inte. Men däremot så halkade jag men var så skillad att jag kom upp på benen igen utan att smutsa ner den :) hehe.
Nu ska jag laga nå middaaan' och sen ska jag städa min lägenhet som ser ut som en container som någon har dumpat en j*vla massa skräp i :)



Den här låter är på repeat just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0