De ni ;)

Glömde att berätta att jag var utomlands igår! FINLAND !!! haha. Redan när vi åkte över bron så började jag längta tillbaka till sverige. Jag tycker inte alls om finland, dom pratar så konstigt.
När man far till ett annat land så kommer det alltid sms om nya kostnader och sånt. Åså byts halebop ut till något annat.

Min och Annas fina diskussion:

Jag: Nu har jag fått Halebop fiserat, vilket fult namn! och det kostar 5 kroner att skicka ett sms :O
Anna: Jaha, mitt har då inte ändrat på sig än...
Efter en halvtimme när vi sitter i bilen på en parkering
Anna: NU HAR JAG FISERAT! :D
Jag: ???.. Va? Har du fisit??? :S
Anna: va? HAHAHHAHA nääää, de har ändrats på telefonen! HAHAHAHA ;D
Jag: HAAHAHAHA , jahaaaa. HAHHAHAHA

Sen sitter vi och skrattar åt det lika mycket efter en timme ;)
Jag trodde att hon hade kommit på ett nytt ord för att ha släppt sig xD hahaha

Kommentarer
Postat av: Lowa

fin blogg :D



ha en bra fredagskväll!

2009-11-27 @ 17:00:35
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0