Tomorrow.

Imorgon kl 11,13 och 19.00 i lärkans aula är de modevisning . Gratis Gratis Gratis :) Be There .
Har nog skrivit det några gånger , men nu kan jag vara riktigt säker på att många har sett det ;) haha


Imorgon måste jag vara på skolan klockan 7 för då ska frisörerna fixa frillan på mig , sen blir det makeup och sånt. Kring 11 är den första visningen sen är det en klockan 13.00 och en 19.00. Klockan 15.00 har jag omprov (Tummen upp Johanna ) Sen efter det ska jag gå på stan med Sanna och Alle som min Mor kommer frakta hit ;) Sen hoppas jag att min mamma bjuder på middag innan den sista visningen på kvällen ;) Nu ska jag gå och börja sy en klänning åt min lillasyster som fyller år i helgen ;D Tjaaoo era MM'or




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0