jag kiddar inte.

Hallådär :) Slutade just skolan , skönt som tusan men nu måste jag vänta på bussen till vidsel, japp ni läste rätt . Johanna ska till vidseel <3 En liten tragisk grej bara, dom ska lägga ner skolan i vidsel om 1 år tror jag det var. Då måste alla som gått där börja pendla till Älvsbyn och gå där , eller iaf högstadiet. Jag kan inte fatta det , min lillasyster måste börja gå skola i Älvsbyn... Hon kommer ju bli värsta ganster och börja knarka när hon typ är 10, lite överdrivet då men :P Jag vill inte att hon ska gå där .. Får väl hoppas att det inte blir så :)
Aja , från det tråkiga till det lite äckligare.  Vi hade Nk idag och vi fick titta på hårstrån, smuts under naglarna, saliv och blad i mikroskop . Det var så äckligt! Såg ut som massa kleggiga maskar och brunt lurvit grejs. Usch!

Nä nu måste jag springa till bussen ;)



Mama, I´m coming home ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0