Grattis Grattis Grattis!

Nu är det dags för kalas igen och idag är det Stefan som fyller år , Min låtsas Pappa alltså :)
Synd att det är så tråkigt väder bara, det är nästan så att det regnar...
Aja , Det blir ju tårta och glass till middag typ och sen bär det av till Piteå skulle jag tro :)
Ååh , jag vaknade nyss så jag orkar typ inte skriva nått ... Robban sa att jag skulle väcka honom kring 10 , men han klev då inte ens upp när jag var och skulle väckte honom kring 11, haha. Men jag får väl göra ett nytt försök nu för annars sover han väl bort hela dagen ...



Jag sydde en skjorta till Stefan i födelsedagspresent, den blev riktigt sommrig ;)
Det är large så det är därför den ser så stor ut på mig ;) haha , men jag hoppas då att Stefan kan ha den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0