Skåne och Danmark ;)


Jag som dyker ;) hahaha. (Skåne)

En karusell som Stefan och Moa åkte :) (Danmark)

Våran stuga med massa byggställningar runt. Inte så fint är det väl nu men det nya taket har då kommit på plats så snart tar dem väl bort ställningarna ;) (Skåne)

Jag trodde jag skulle svimma när jag åkte den här, det kom typ blixtar i ögonen åså kunde man inte andas, haha. Skoj som satan!! ;) (Danmark)

Någon karusell jag åkte, gode kul faktiskt ;) (Danmark)

Moa får sockervadd , man ser på henne att hon tycker om det ;) haha (Danmark)

Lo håller i en Manet ;) (Skåne)

Det var lite bilder från Skåne och Danmark , Ska lägga in fler när jag kommer hem fö jag glömmde usb kabeln till telefonen och sånt .  Aja , imorgon drar jag till G Ö T E B O R G!
Ha D bäst ! <3


Kommentarer
Postat av: alexandra

åh, jag vill också fara till skåne :( ;)

2009-07-04 @ 13:17:13
Postat av: alexandra

jaa det ver den :D:D

2009-07-08 @ 21:58:40
Postat av: Terese

jaaa jag tycker också synd om mej :'( men du som redan har haft det kan ju alltid komma ner och hälsa på om du vill :) bara du hör av dej bäjbä <3

2009-07-09 @ 18:17:09
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0