*ARG*******A*RG***ARG*ARG*ARG*ARG*

Åååååh  , jag blir så arg!!! Jag har redan haft en jobbig natt och en jobbig morgon och sen när jag far till mamma och hoppar in i duschen tror ni inte att MOA och hennes kompis Sara låser upp dörrj*veln och står och tittar på mig när jag duschar ?!?!?!?!?!?ÅÅÅÅÅÅHHHH!!! hade dom varit äldre så hade jag bankat skiten ur dom så att dom hade önskat att dom aldrig hade fötts!!J*VLAUNGJ*VLAR säger jag bara !!!!!!!!!!!!!! Å nu kan jag inte ens hitta dom , tror ni att jag blir nå frustrerad? Fast det är väl lika bra att jag inte hittar dom för jag hade säkert gjort nått som jag hade ångrat sen. ÅåååÅÅHCPPJÄVLAHELVETESSKIT FÖR ALLTING!!






fan vad jag hatar folk som dricker, jag hatar alkohol...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0