Jaaaoow (:

igår efter skolan så skulle Jeanette och SabbeP följa hem till mig men då var vi tvungna att vänta på bussen i 30 minuter så då gick vi in till smedjan och väntade. Jag och Sabina satt på en bänk utanför carling medan Jeanette fick gå in på affärer och hålla upp kläder som Sabina ville titta på för hon går på kryckor (FörlåtFörlåtFörlåtFörlåt) Det känns som att det är mitt fel för det var jag som tvinga med henne till bergnäset ;S . men iaf så träffade vi Anna :D vi satt typ och pratade om allt möjligt , sen for for vi hem till mig och bakade kladdkaka och spela kort , sånt som vi borde göra oftare ;) haha  när dom for hem till sig så gick jag typ å la mig för att jag var så trött :P Idag har jag varit hemma från skolan ,.. sjuk .- inte alls kul .  MEn på kvällen så kom Pors, Martin och Hedman förbi . Det var typ höjdpukten på dagen :D MEnmen  nu ska jag se CSI och sen sova för imorgon ska jag vara på skolan från 8 till 5 , jag längtar ju inte kan jag säga ..


Det finns bara en som tycker om mig vad jag än gör eller hur jag än ser ut  (: Min urschnygga hund Sigge ! :D han är nog gulligast i världen (: 





Kommentarer
Postat av: Timmy

läser du min blogg? :O

2009-01-29 @ 15:11:37
Postat av: Malin =D

Jag tycker oxå om dig vad du än gör eller hur du än ser ut :P

Till och med på morgonen eller vad de nu var din mamma skrev i mailet :Pkram <33

2009-01-30 @ 01:32:34
URL: http://elinsmalin.blogg.se/
Postat av: SabbeP

Haha johanna! du kan inte klandra dig själv för min otroliga idioti xD Att jag klantar mig är mitt fel! :P hahahaa

2009-01-31 @ 23:24:26
URL: http://sabina-persson.blogspot.com
Postat av: Malin =D

Okej, tacktack... den bilden leder än så länge... men de e bara 3 som röstat :P haha å du e en av dom :P

2009-02-06 @ 16:58:04
URL: http://elinsmalin.blogg.se/
Postat av: terese

jag säger det sen, men tror dock redan attt jag har sagt det ;)

2009-02-06 @ 21:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0