Så kan det vara :)

Igår fick vi tillbaka byxorna från lärarna och jag fick MVG på dom *stolt* . Det är då den enda gången jag har fått mvg  på någonting det här året . Jag är inte en masterbrain kan man ju säga , haha.   MEn men , Vi slutade kring 5 idag så det var ju bara att fara hem och äta för att jag , Jeanette, Sabina och amanda skulle se bio halv 7 . Men då missade SabbeP bussen och min pappa kom på besök så då kunde inte jag heller fara på bion. Jeanette hade till och med köpt godis å allt , stackaarn :'/  Men jag hoppas då att det blir å fara på bio imorgon istället med girlsen ;) Sen kring 8a for jag och pappa och hälsade på Manne och Irene. Irene är min gammelfarfars syster , det var första gången jag träffade henne. Hon var väldigt trevlig hon bjöd till och med på semlor och te (: Efter det så körde vi omkring lite i stan men det var väldigt dött så då for vi till skurholmen igen.BTW så ringde Jessica till mig idag :D Ni ska bara veta hur glad jag blev !! det var så länge sen jag pratade med henne sist ;P
 
Jag orkade inte leta efter nått annat kort på er så jag tog det från när vi var och åt på Exotic, synd att inte Noomie ville vara med på kort :/



Jeanette Forest , Mandish, SabbeP,Annabola, Forest igen & ngn knäppis :D


Kommentarer
Postat av: terese

goodie bäjbä!! jag har fortfarande inte fått mvg nån gång i år, eller luste engalskan vare ju :D syns i helgen för mamma hämtar mej ;D;D;D men ringer då ikväll hur som bäver på fall du inte läst det här^^

2009-01-21 @ 15:20:23
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Såg justa tt du kommenterade igår :) kommer dock inte ihåg vad jag skrev till dig först ;p

2009-01-22 @ 17:00:13
URL: http://goaheadmakemyday.blogg.se/
Postat av: Malin =D

var de baggysarna du fick MVG så förstår ja varför (har inte sett några andra) men dom var iaf skitsnygga :P

2009-01-27 @ 06:36:32
URL: http://elinsmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0