Christmaas!

På julafton så var vi först hos min farmor och Alf och åt julmat och sen på eftermiddagen så var vi hemma hos min pappa. På lilla julafton dagen efter så for vi ner till min Farmor igen och sen kring 2 så for jag och min bror upp till Mamma , dom hade lagat tacos och cheescake ;) det var svin gott ;) när vi hade ätit så fick vi våra julklappar . Min lillasyster fick vara tomte ;) hon var jätte söt i tomtedräkten, haha .  

Jag fick en speciell julklapp av min mamma . Hon hade beställt en tid hos Inger (tror jag att hon hette), hon är ett medium ;) På fredagen fick jag och therese fara dit , jag fick börja bara för att Tessan är en liten possi ;D haha
Men iaf så berättade Inger massa saker . Mkt om min farmor  att hon är mer på andra sidan eller vad man ska säga än vad hon är på våran sida . Min farmor har ju opererat bort en tumör i hjärnan och sen gick det inte som det skulle så nu har hon nog inte så många dagar kvar ...  Men Inger berättade iaf att min farfar som dog för väldigt länge sen saknade farmor jätte mkt och att farmor längtade efter att få träffa honom igen. Så jag känner att jag inte behöver oroa mig så mkt över de längre eftersom att jag vet att hon har det jobbigt nu och att de kommer bli bättre sen . Hon berättade även om vilka som var mina skyddsänglar och det var då min farmor och farfar, hon sa att min farmor höll på att förbereda sig för att fara till andra sidan och vara min skyddsängel . Det var lite jobbigt att höra för farmor har alltid funnits där , hon har alltid fått mig att skratta när jag har varit ledsen . Det kommer bli helt tomt utan henne ...
Sen började hon prata om min Farfar att han nästan stod och pekade på oss och sa att han var väldigt stolt över oss. Hon sa att jag skulle be om att få ett kort på farfar bara för att få se vem han var och så . Sen sa hon ,  han har väldigt bra humor din farfar han säger : du skulle ha sett mig när jag var ung , för då var jag snygg!
När jag kom hem så berättade jag det för min pappa och då sa han att det var väldigt likt han att säga så :) Så jag tror inte att hon hittade på allt hon sa ändå .
Om min barndom så sa hon att min bror tog väldigt stor plats och att jag var svartsjuk på honom för det men det hade blivit bättre nu .Om Våran pappa sa hon att han tycker väldigt mkt om oss men han vet inte på vilket sätt han ska visa det . Att göra Affärer har jag visst ärft av min pappa och humorn tror jag att det var men jag var också väldigt lik min mamma , inte bara på utsidan utan på insidan också vi skulle alltid ha en nära relation hon skulle alltid vara den jag skulle ringa om prata med om saker för att jag litar på henne . Men men , efter det så började hon prata om min framtid , hon sa att jag har haft en förälskelse i någon men att det var bra att det inte blev ngt för att han var så omogen och ville bara vara med sina kompisar och "leka" haha , och ngt med att om det hade blivit ngt mellan oss så hade jag bara fått sitta och vänta på att han ska höra av sig och sånt ;) haha . Sen skulle träffa ngn kille på ngn resa och sen nån som var väldigt svartsjuk och att han skulle göra mig ledsen :/ Men sen skulle jag hitta min dröm man som jag skulle gifta mig med och få 3 barn med :P haha . 2 pojkar och 1 flicka . En av pojkarna skulle vara en riktig solstråle , ett litet charmtroll som alla skulle tycka om för att man blev så glad när man var omkring honom . Han skulle vara en sån som inte visste hur man gjorde när man var ledsen , typ som jag då för jag är alltid glad ;) Min dröm man var en norrlänning som var ljus , han hade inte mörkt hår utan lite mer åt det ljusa hållet lr nått sånt och han skulle bli en jätte bra pappa ;D Och barnen skulle få en bra uppväxt för att ingen av oss skriker utan vill mer sitta och disskutera om problemet :P Han skulle vara väldigt charmig och gilla att kramas för att visa att vi två hörde ihop och hela min släkt skulle tycka om honom för att han skulle vara så himla underbar ;) 

Jo och hon sa att jag skulle få ett jättebra jobb som jag skulle trivas med och min kompisar skulle vara avundsjuk för att det skulle gå så bra för mig , Så där ser du Robert . JAG KOMMER INTE BLI ARBETSLÖS ;) Hahaha .
MEn det skulle gå bra för dig med , bara du hittade ett jobb så skulle det gå bra för dig med ;)

Hoppas bara att allt stämmer och att hon inte hittade på allt .. men det tror jag faktiskt inte :P


Kommentarer
Postat av: terese

jag tyckte då att det var jättekul, :) thanks för den fina kommentaren btw :D <33

2009-01-04 @ 13:00:12
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: terese

nu får du ta och uppdatera så man har nå å läsa på lektionerna ;) pussälsk<33

2009-01-09 @ 22:47:58
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0