sjuksjuksjuk

Min kropp är helt död idag... Jag har gått i skola från 8-5 måndag, tisdag och onsdag. Och jag har varit sjuk både tisdag och onsdag egentligen men jag har haft prov i religion och matte dom dagarna så jag har varit tvungen att va på skolan då. Jag vaknade i morse av en host attack och otroligt täppt i näsan, jag orkade inte ens andas typ. Sen började jag tänka på hur mycket jag var tvungen att släpa med mig till skolan för att jag sen skulle åka buss hem till vidsel. Jag ska ha med mig min packning med bara kläder och sånt och sen 8 kg salami. Alltså 4,2 meter salami! plus att de stinker vitlök som fan! Om jag knappt orkar bära BARA korven när jag är frisk hur ska jag då kunna bära både korven och min egen packning när jag är sjuk... och jag kan inte ha de i samma väska för då börjar mina kläder stinka salami, jippe!

Mamma tror säkert att jag bara är lat och inte orkar. Men alltså jag har aldrig haft såhär slut på krafter, direkt när jag kom hem efter skolan igår så la jag mig och sov för natten. Nu slutade jag ju inte kring tre eller så, så det var ju inte såå tidigt. Jag kom hem kring 6, åt lite och sen somnade jag.

Kommentarer
Postat av: sofia

Förstå hur du känner dig !:) haha hoppas det är bättre nu gullunge !:D

2009-12-19 @ 16:19:01
URL: http://sofiastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0