Nu ska ni få höra!

Jag har hittade min dagbok jag hade när jag var mindre igår. Jag blir verkligen full i skratt när jag läser den! haha. Jag ska dela med mig lite utav den så ni får er ett gott skratt också ;)

Fre 28 feb 04
Idag har jag varit med carro.N, camme, Magdalena, Johan, Anton och Jonatan på kvällen bara. Vi var och spinkade på Tessans party hon var så dum att hon inte bjöd oss så jag ska inte bjuda henne på mitt party! Jag provade gå på kryckor då men jag fick ont i knät efter ett tag och då for jag hem och såg på Så ska det låta och gladiatorerna och käka lite godis så klart! För godis är godare än att vara ute och spinka. Om jag tvinga mig själv att gå utan kryckor skulle det nog inte gå så bra så jag for hem och såg på tv. Godnatt.

Cool unge som for omkring och spinkade ;) haha

04-03-10 Onsdag

idag har jag och Carro.N farit till Älvsbyn och skulle köpa en tröjja till stuffa den vi tänkte köpa kostade 99:- den var ganska lång svart och hade två hjärtan på kanten. Men den vi köpte kostade 159:- tror jag min var lång Råsa och vit randig och Carros var likadan fast gul och vit randig. Vi hade köpt dom för att vi skulle ha någe som vi kunde ha på stuffa, jag tror inte jag har missat någon gång att gå på stuffa. Jag har Lovat att jag skulle bjuda upp en kille som heter J*** han är jättesöt och han bor i ********. Godnatt.

Trots att det var länge sen så känns det lika pinsamt nu att berätta vem min hemliga kärlek var då. Den veckan i alla fall, haha! Jag har märkt nu när jag har läst att min hemliga kärlek ändrades hela tiden, haha!

 



Katchiiiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0