Lucia vaka

Efter många om och men så blev det tillslut att vi hyrde lokalen. Jag måste säga att de var jävligt bra att det blev av för de var så himla roligt! Man blev väldigt otaggad när många hoppade av dagen innan vi skulle betala själva lokalen men jag kan ju säga att dom missade någonting! ;) De blev ändå mycket folk och hur kul som helst!
Synd att jag inte hann ta några kort åså, tiden går fort när man har roligt :)

Min och Annas drink :)  (Skönt med mycke is när jacuzzin var så himla varm)

lånade en bild från dig Tessan, hoppas det gick bra? :)

Kommentarer
Postat av: T E R E S E

jag som hoppats på att du tog massa kort så jag kunde sno av dej ^^ men det går jättebra :)

2009-12-15 @ 14:34:40
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0