BBBBBBBBaggyjeans ;*

Efter mentorstiden idag så stannade jag kvar på skolan för att sy ikapp lite eftersom att jag var ledig igår på textilen.
Förut skulle alla sy en kjol men nu ska vi sy byxor . jag ska sy ett par baggyjeans , de ska då bli sånna men man vet aldrig vad som händer ;) haha jag har alltid otur :P Men iaf så hittade jag en mönster på google som jag fastnade för fast jag har ju ingen skrivare så jag fick måla av mönstret :/ sen efter det så fick botoxläraren förstora bilden så att jag kunde måla av det på byxan . det var lite jobbigt å hålla på att måla tusen ggr typ :P 
Efter det så sydde jag hela mönstret med tråd å OML vilken tid det tog :p haha
 


Kommentarer
Postat av: alice :p

Nice ;D

2008-12-04 @ 16:53:54
Postat av: terese

vad står oml för ^^

2008-12-04 @ 17:22:10
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0