Grattis brorsan ! <3

Imorgon så fyller min käre bror 18 så då ska jag fara till piteå efter skolan . Eller jag ska få ta ledigt typ en och en halv timme haha , sköööönt !! MEn iaf ,., jag vet att jag är jätte dålig på att skriva i bloggen  men nu hade jag så lite att göra så det var väl likest ;)
I fredags kom min bror och hans kompisar johan och jens förbi i min nya lägenhet. dom tyckte nog att den var mkt finare än min förra . Eller ingen av dom har ju sett var jag bodde förut . men om jag säger att jag bodde i en friggeboda så förklarar det nog saken haha .Men men , längtar till imorgon för då får jag träffa min bror, syster, mamma och Stefan. Å lilla sigvard wilson Andersson Lundberg <3 !:) det var jätte länge sen jag träffade dom känns det som :/
Och mamma har beställt en tårta, OML vad smarrit !

Bara för att jag är världens bästa lilla syster så har jag gjort världens bästa present till Robban !
Perfekt till hans Porrmerca ;) haha
 

      

Kommentarer
Postat av: terese

haha guu så göllat ;)

2008-12-02 @ 16:46:11
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0