AWARD!

Här är världens snällaste person som gav mig ett Award!
Emma =)

En jätte gullig tjej som var så snäll och hjälpte mig med min header. Och humor har hon också ! ;)

Det som ska göras när man får en award är:
- kopiera awarden från min blogg.
- länka personen som du fått den av.
- berätta sju saker om dig själv.
- välj sju bloggar som du vill ge en award till & länka till dem.
(lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award)

Ja , Here we go:
1. Jag går omkring och sjunger konstant (även om det inte låter så vackert)
2. Jag kammar nästan aldrig mitt hår.
3. Jag älskar att köra skoter!
4. Jag snarkar.
5. Jag har aldrig brytit något ben eller så men jag har däremot ett ärr från en kniv vid magen, typ.
6. Jag gillar att kramas. Okej, stryk gilla. Älskar att kramas menar jag.
7. Jag är lejd, och de menar jag verkligen . Jag kan skratta åt jävlat allt!


7 bloggar som jag vill ge award till:

Daniel Fagerholm
Jag har just börjat läsa hans blogg och han verkar hel skön. Älskar hans youtubeclip! :)

Isabel Häggström
Gillar hennes bilder och allt ! :)

Camilla Lundberg
hon är så himla ärlig, Det gillar jag ! :)

Moa Andersson
Min lillasyster, hon är så gullig när hon skriver. Å helt klart bäst!

Egoina
En av mina favorit bloggar faktiskt! Jag tycker hennes blogg är så himla rolig

Tina Andersson
Tina gör så himla fina tårtor, man sitter bara och drägglar framför datan när man tittar på hennes blogg, haha.

Bunny
Läser hennes blogg 24*7. Bäst!!


Kommentarer
Postat av: isabel

nåh, gulligt;) hörru de var länge sen vi hördes.. måste ju höras till veckan! puss gumman: )

2010-02-06 @ 01:16:27
URL: http://omisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0