På bussen på väg hem

Moster : När vi kommer till lägenheten så ska vi käka chips å dipp och se på tv!
Jag : Ja , vad gott!
Moster: Jaa , och sen ska vi se på Biggest loser!

Sitta och tjocka i sig massa fet saker när man ser andra tjockisar kämpa med att gå ner i vikt, det gillar vi !;)

Jamen hej föresten , oartigt av mig att inte hälsa. Fy Johanna!
Har i alla fall gått omkring i Göteborg stad idag med mammsan och moster, vi har shoppat som om vi vore geudat! Jag tänkte lägga upp några bilder nu på vad jag har köpt men... Jag tror att jag gör det ikväll istället, eller imorgon, eller någon gång i framtiden ;) haha

Men jag kan däremot lägga upp en bild på mina skor som jag köpte för ett tag sen som jag inte tordes lägga ut förut. Mamma läser min blogg och de här är inte precis ett par "mamma gillar" skor. Eller inte min mamma i alla fall ;) haha


Ursäkta juicepaketet^^

Nu jag gå äta dip med chips you know! Peace out ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica Hedman

Himla snygga Fins i stl 36? :P

2010-02-04 @ 17:35:47
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/
Postat av: Sannsii

"Sveriges omtycktaste juice"

2010-02-04 @ 21:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0