Herkules piller

Ja , jag var ju på min sista tid hos kiropraktorn igår. Eftersom att det var min sista tid så ska det betyda att jag inte borde ha ont nå mer i ryggen. Men det hade jag i alla fall. Så då kom hon fram till att det måste vara något annat fel så hon hämtade en annan kille som kunde kolla om det var något annat som gjorde så att jag fick ont i ryggen. Efter en hel del tester med magneter och grejer så kom han fram till att : "Nej, såhär ska det inte vara. Det måste vara något fel. En tjej i din ålder borde inte ha såhär"

Då satte min hjärna igång: "Ånej , det är min lever! Jag kommer aldrig kunna dricka igen , ska jag måsta sitta hemma ensam och tråka medan alla andra far på puben ?! åååh, det kanske är min hjärna. Jag slår vad om att de är den som det är fel på. Jag kommer säkert bli invalid och min rygg kommer gå av. Jag kommer döööö!"
ja , å så vidare... Haha

Men som tur var (eller tur och tur vet jag väl inte) så var det mina leder det var fel på. Så fort jag anstränger dem lite så blir dem svaga. Det låter som att jag inte kan gå, det kan jag! Det är mer ifall jag är på PSI, bodystep eller nått sånt.

Men då fick jag några super piller som mina leder ska bli starka av. Fast jag kallar dem herkules piller, tänk om jag blir svin stark nu när jag äter dessa, fan va cooolt! :)  hehe



Dududuuuu, Mot oändligheten och vidare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0