From Granny to Pingla

Jag har varit och köpt en kjol på loppis för 35:- och tagit ett gammalt linne hemifrån och sedan designat en söt  ballong klänning. Jag blev riktigt nöjd med den faktiskt, fast den är inte klar än. På bilden så har jag bara nålat fast kjolen så det måste jag fixa! Men den kommer nog bli helt ok. Eller ni kanske tycker att kläderna var finare som granny style ? haha ;) 

Före (Granny style) :



Efter (Pingla) :


Kan ni tänka er att den här klänningen bara kostade mig 35 kronor ? :)
eller jaa, egenligen ingenting för det var mamma som betalade kjolen,haha.

Kommentarer
Postat av: mor

Tänk vad man kan göra ed lite fantasi,kommer att bli ditt favoritplagg i sommar.

2010-02-09 @ 18:40:59
Postat av: Anonym

det har du gjort bra! :):)

2010-02-10 @ 16:40:55
URL: http://saramatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0