Homework

Nu har jag följt med Sabina en bit hem för hon är rädd för varulvar. Haha nä jag skojjah , men igelkottar i alla fall! ;) Vi hade tänkt vara påhittiga och göra värsta stor baket MEN som vanligt så orkade vi inte. Plus att vi hade lite läxor att göra. Jaa , ni ser ju på första bilden hur våra läxor går till ;) haha.





Första läxan ...
Vi hann då i alla fall klart våra nål dynor :) Den högra är min och vänstra Sabinas. Riktiga MVG projekt båda två! haha. Och din blev faktiskt fin Sabbe!
Jag passade även på att klämma in en toblerone fast jag inte tycker om dom så mycket.


Andra läxan...
Vi fick gå på stan en dag och måla av en jacka för att se vad som är modernt på en sportjacka och även för att vi ska få lite idéer till våran egna som vi ska sy. Men jag har som redan bestämt mig om hur min jacka ska se ut så ;) Men jag vet fortfarande inte om jag ska göra en anorak eller en vanlig. Ajaa , ska försöka få tag i ett tyg först i allafall.



Den här bilden är från bild lektionen som vi hade idag. Förra veckan så målade hela klassen på ett papper som var typ 7 m långt och 1,5 m brett ungefär och sen när HELA pappret var fullt med krumelurer så fick man klippa ut en liten bit som man sedan skulle designa en klänning med :) Och så här blev min :)

Kommentarer
Postat av: T E R E S E

asså så sjukt duktig du är gumman :D btw, ska du hem till vidsel i helgen ellerska du vara i luleå? :)

2009-09-02 @ 08:51:45
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/
Postat av: T E R E S E

okåå okåå :)jag ska nämligen till luleå på fredag ;D ska du parta nå i helgen? :)

2009-09-02 @ 13:08:28
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0