Lite sånt där ointressant :)

Jaa , det blev inte den gitarren som jag ville ha men den jag fick ist var också fin :) Jag försöker lära mig sweet home alabama men det är så svårt att komma ihåg var man ska he fingrarna eftersom att man "plinkar" lite överallt , men det tar sig . Jag känner att jag blir lite irriterad.. Jag pratade nyss med Isabel i telefon men den dog för att jag inte hade nå ström och den enda laddaren jag har nu är den som min hund har bitit på ... Den är så glapp så nu har jag tejpat fast den i golvet så att den kan ladda. Jag om någon måste fara och köpa en ny laddare :P...  På tal om min hund så går han omkring och krockar i väggar och människor hela tiden på grund av den feta tratten han har runt huvudet, han ser så deppig ut , men man måste ju få skratta åt honom för han är ju så gullig! hahaha.

Jag har tänkt lite på hur elak jag har varit mot min mamma. Jag förstår inte att hon inte har fått en hjärtattack än eller nått sånt !

När jag var liten så låtsades jag att jag hade drunknat i badkaret bara för att hon inte kom när jag ropade på henne. Hon blev livrädd och SLET upp mig ur vattnet ;) haha. Jag fick ett långt rött sträck på sidan av magen för att hon skrapade mig med ringen när hon drog upp mig ur badkaret ;) haha. Förlåt mamma!

En annan gång när jag var mindre så råkade jag stappa en kniv i min mage på träslöjden i skolan . Hur kul är det att få ett samtal hem att ens unge har fått en kniv i magen ? haha , men som tur så prickade jag revbenet så det blev inga större skador ;) Än en gång .. Förlåt mamma !

Jag körde in i bron med mammas bil dagen när dom skilde sig också , då var jag typ 4 tror jag ;) Vilken jobbig unge jag måste ha varit !Förlåt Förlåt Förlåt ;)

När jag likaså drar upp massa barn minnen så kan jag ju berätta att jag hade kunnat vara död nu. Kan ni tänka er hur det hade varit utan mig ? Kanske skönt för endel men någon skulle säkert sakna mig iaf ;) Får man ju hoppas ;)

Jag sprang omkring i min lilla gåstol medan min bror höll på att klättra på en moraklocka vi hade ( en stor jättetung klocka, typ 2 meter). Sen föll den där klockan rakt in i min gåstol så jag sköts över rummet ! PJOOOM !
Tänk om jag hade stått en halv meter närmare klockan, eller bara 20 centimeter...



Där fick ni er en funderare ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

För att inte tala om när du körde över dig själv med 4 hjulingen. Och när du blev överkörd av skotern och skadade benet. Alla solo resor du gjort ner till södra sverige(ensam).......Oroligt värre.

Men du ska veta att jag är världens stoltaste Mamma till världens mest underbara ungar !!!

2009-06-01 @ 11:31:16
Postat av: Elin

Jag hade saknat dig (A) Vilken turunge du är ;D

2009-06-01 @ 18:26:26
URL: http://liksomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0