Happy Birthday!!

Ojoj , nu var det ett tag sen jag skrev nått känns det som . Sitter just nu hos min Lilla kusselusse som fyller 14 bast! Så hon kanske inte är så liten som det låter egentligen ;) Vi har just ätit tårta och glass och det lär bli mycket mer sånt den här månaden för det är ungefär 4 till som fyller år , men inte gör det mig nått jag menar .. tårta är ju gott^^

Det blir att sova här i tvårosel inatt och ta 7 bussen till luleå imorgon :( Jag känner att det kommer bli jobbigt + att vi har nationella direkt på morgonen.. Men ja é int bitter ;P

En Liten påpminnelse bara , Modevisning den 20 Maj i luleå, Gratis inträde! Kom for fuck sake ;)




 Ska lägga in några riktiga födelsedagskort sen så den här bilden får duga tills dess;)
Det är hon till vänster som är min kusin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0