I'm lovin' it !

Det här var nog den bästa lördagen sen jag flyttade till luleå!
Seriöst , festen i bredsel ägde alla lule fester GÅNGER 10000!
Nu kanske ni fattar hur jävla kul det var ;)
haha.
 Lule suger röv och Vidsel/bredsel äääääger !


Fick ett litet utbrott . Men helgen har varit så himla rolig! Det är obeskrivligt hur kul det var :D På lördag morgon for vi på paltdagen i långträsk . Eftersom mina täckisar har gått sönder så fick jag ta en overall , Deliciuos ? ^^ Aja , men lika roligt hade jag för det ;) Efter palten så for Jag, Isabel,Johan,Robban,Joel,Jonte och arvid och körde en sväng med skotrarna.  Vi for ut på en sjö och jag är väldigt skrajj för att köra på isen . Självklart så var det ju ovannavatn . Det visste ju inte jag , eller nog visste jag att det kunde vara det men jag tänkte väl inte så långt så för mig och Isabel lät det typ : VI KOMMER DÖÖ!!! Skämmigt ;S haha .
Sen på vägen hem till vidsel så for vi förbi en stuga där vi grillade och så (: Och när vi skulle fara därifrån så körde Jonte ner i en bäck eller vad man ska säga och när Mange skulle hjälpa till och dra upp den med sin skoter så pajjade nått i motorn så dom fick dra upp jontes skoter med musklerna ist ;) sen kring 5 när jag äntligen kom hem så hade jag bara en timme att göra mig i ordning för vi skulle fara till Bredsel klockan 6 . Det blev lite stressigt men nog hann jag :) Vi förfestade hos Anna K innan vi drog till byan där allt annat folk var . Det var grymt kul att träffa folk som man inte har träffat på länge och dessutom lite nytt folk ;)  Jag och Decci styrde dansgolvet med våra snygga moves Å Isborren var ju då snyggast !  ^^


Lördagens citat : 
Jag :
Åå ett skoterspår ! :O
Decci: Jag vet!  Om vi låter som skotrar så får vi gå där! :D
Jag och Decci : brumbrruuuummpoffpoffbabambaambaa



Väldigt charmiga bilder och jag drar orginal posen som alltid : Ögonen i kors XD haha




Alltså vilken toppenKweeel!!
Btw så glömde jag säga Grattis till Jens och Bulbben så .. GRATTIS !! :D
Glömde också säga att du är Värdens Bästa Bror Robban !

Kommentarer
Postat av: Elin

Joo, det har jag :) Tack :)

2009-03-17 @ 08:22:07
URL: http://eliinanderssson.blogg.se/
Postat av: Terese

haha nää du får inte sno min idé!

skojaaah, men du får inte sno min tröja som jag älskar hahaha ;)



pusspuss

2009-03-17 @ 22:39:34
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: isabel

Om du tyckte den festen var kul, ska du fan komma till pite;) haha

2009-03-20 @ 08:57:26
URL: http://omisabel.blogg.se/
Postat av: Anna K

Visst var den jävla kul festen!? :D Fast jag bara var vaken i typ 4 timmar så hade jag jävligt roligt :D:D vi får göra om de!

2009-03-25 @ 20:36:48
URL: http://jagettbussbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0