I´m wondering.

Jag är en riktig funderare . Idag började jag tänka på varför jag tycker att lule är så dåligt, det finns ju mkt att göra i lule men ALLT kostar ju pengar. Bio, bowla, bada, ta sig hit och dit  m.m. Om man nu hittar på något med några kompisar så blir det oftast att man inte gör någonting till slut. Sen far alla hem till sig . Å sen kring 7 så sitter man bara helt ensam i lägenheten och gör inte ett smack ! Men när man är i vidsel och hittar på nått, då hittar man verkligen på nått . Man kan komma hem mitt i natten och haft hur kul som helst.
Jag har kommit fram till att jag inte är någon stadsbo, jag är nog en jävla bonde ;) Och lika glad är jag för det !  Och jag är så less på skolan och lärarna just nu , jag hatar förändringar . Det skulle ha varit som i vidsel ;)  Nog kan det säkert vara kul någon gång då å då att vara i Lule , men inte hela veckor och dessutom när det är vinter så finns det ju åssit å göra :P ..

Men Men , nu ska jag inte klaga så mkt jag kan ju se fram emot att jag och Camilla ska tjäna lite pengar på båtmässan en helg i April :) Sälja dressing såklärt ;) Om det nu blir av , vilket jag tror och hoppas ;)











Kommentarer
Postat av: -

alla saknar vi vidsel johanna :)

och människorna och byn finns ju kvar, ni får bara komma hem och besöka den oftare!!

2009-03-20 @ 10:55:29
URL: http://dromedarenalpoto.blogg.se/
Postat av: Malin =)

haha, håller med litegrann om luleå, att allt kostar pengar... och kanske att man inte gör så mkt... men att man går hem klockan 7 är väl inte riktigt rätt... haha :P

vi brukar då va uppe till typ tidig morgon... du måst ju komma å hälsa på :P



ang. min fest så blir de typ påskhelgen, troligtvis långfredagen :P

2009-03-20 @ 23:58:41
URL: http://elinsmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0