She's going down !

Har man gett sig in i leken får man leken tåla!

Som sagt så har det varit en väldigt händelserik helg .Jag orkar inte skriva allt jag har gjort men på fredagen så var jag med Cammeplutten , jag badade med kläderna på . Sen på lördagen for jag, Anna.K och Camilla och åt på Charlies, grymt gott var det ! fast det Anna och Camme åt var mkt godare än mitt :/ .. Sen for jag hem till mig såg på tv, satt framför datorn till camilla kom och hälsade på mig (: Sen på Kvällen klockan 20.30 så började Earth Hour. (Jag hoppas att ni alla släckte era lampor!) Vi var 5 minuter för sena och sen efter en halvtimme så kom Pors och dom och förstörde våran earth hour ;) haha . Men lika glad är jag för det ;) Efter några timmar så for dom flesta till puben och dom som inte kom in där stannade hos mig . (Jag,Millah,Anna, Basse,Martin och hans kompis) vi satt mest framför dator och tog det lungt ända tills den där tjejen kom förbi . Ååå , så dryg alltså .- blablablablablabla ,.. Oj en stor hårtuss på min jacka .. Hur kan den ha kommit dit?....det finns en liten våldsam historia bakom den där hårtussen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0