fy faan va fult !

Jag och Sabina skulle gå på stan och se om vi hitta nå kläder till i helgen och då hittade vi dom här läckra kläderna ;)  Jag måste ju erkänna att dom var grymt snygga ! ( om man nu vill se förjävlig ut ) haha. Världens häng och leopardmöster ? Vafan har hänt med modet ?! Det finns inga fina kläder nuförtiden , Om man hittar en fin topp så är den antingen korallfärgad eller någon annan bebis färg. Typ som mitt golv som jag har i lägenheten , kräkorange . Vem vill ha på sig nått sånt? haha. Men om jag ska vara helt ärlig så var den där dressen jätte mysig ;) haha 

Aaa å nu håller jag på å plinka på gitarren, Jag försöker lära mig Michelle Branch-It's you Å den är inte så lätt som den låter ;) Åå, jag har så tråkigt .. Ingen som vill umgås med mig ? Jag bjuder på Coca-cola ;);) 








Kommentarer
Postat av: Linda

snyggt.. hehe ;)

2009-03-10 @ 20:31:45
URL: http://stylebylinda.blogg.se/
Postat av: camilla

vadå jag skulle då lätt vilja ha en sådan ;)

2009-03-10 @ 21:17:23
URL: http://miiilllla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0